Η Χριστίνα Ευθυμίου είναι Επιστημονική υπεύθυνη Ψυχολόγος του χώρου συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας εξαίρεση. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασε στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στη συνέχεια, ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αφού προηγουμένως είχε ολοκληρώσει το διατμηματικό μεταπτυχιακό προγράμμα «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης ένα σχολείο για όλους: ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών» στην Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών εκπαιδεύτηκε στην αναγνώριση και αντιμετώπιση ζητημάτων ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων καθώς και στην υποστήριξη παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη συμβουλευτική υποστήριξη γονέων και εκπαιδευτικών, στην εξατομικευμένη παρέμβαση, σε ζητήματα που αφορούν στη σχολική ζωή παιδιών και εφήβων καθώς και σε θέματα που αφορούν στην κοινωνική ένταξη των ατόμων με αναπηρία.
Τα τελευταία χρόνια πραγματοποιεί την εκπαίδευσή της στο Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική (πιστοποιημένο από την E.F.T.A. – European Family Therapy Association και την Εθνική Εταιρεία Ψυχοθεραπείας Ελλάδος) στο Κέντρο Συστημικής Μελέτης και Θεραπείας Θεσσαλονίκης.
Έχει εργαστεί με παιδιά, έφηβους και ενήλικες σε δομές ειδικής και γενικής αγωγής, με εμπειρία σε ζητήματα νοητικής αναπηρίας και αυτισμού. Στα πλαίσια της δουλειάς της παρείχε ατομική και ομαδική συμβουλευτική μαθητών, συμβουλευτική γονέων, διαλεκτική συμβουλευτική εκπαιδευτικών, διαμόρφωση εξατομικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης και έχει συντονίσει ψυχο-εκπαιδευτικές ομάδες μαθητών, καθώς και ομάδες γονέων.
Όσον αφορά στο ερευνητικό κομμάτι, πραγματοποίησε δυο μεταπτυχιακές διατριβές επικεντρωμένες στη νοητική αναπηρία: «Οι τρόποι αλληλεπίδρασης των εργαζομένων στην αναπηρία με τα άτομα με νοητική ανεπάρκεια» και «Οι στόχοι των νεαρών ενηλίκων με νοητική αναπηρία για το μέλλον: η σχέση τους με την αυτό-αποτελεσματικότητα, την αυτοεκτίμηση και την επιμονή».
Είναι επίσης Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης (Υ.Α. ΓΠ/20082/2012 Φ.Ε.Κ. 2844 τ.Β’/2012).
Στο χώρο συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας εξαίρεση συνεργάζεται με ενήλικες, παιδιά, εφήβους, γονείς, οικογένειες, ζευγάρια και ομάδες, με στόχο μέσα από κάθε θεραπευτικό ταξίδι, να διανοιχτούν δυνατότητες και νέες επιλογές ώστε να φωτιστεί μια νέα θέαση του κόσμου, η οποία να βιωθεί ως πιο βοηθητική από την ήδη υπάρχουσα.