Η Ασημίνα Κόκκαλη είναι Γνωστική-Συμπεριφορική Υπνοθεραπεύτρια - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στα Ιωάννινα, ενώ παράλληλα προσφέρει τις υπηρεσίες της και online. Το παρόν διάστημα παρακολουθεί πρόγραμμα κλινικής εξειδίκευσης για παιδιά που βρίσκονται στο Φάσμα του Αυτισμού (Autism Clinical Expert) από Βρετανικό φορέα Εκπαίδευσης (Pesi, UK). Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικής και Φιλοσοφίας, με κατεύθυνση Ψυχολογίας, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στα πλαίσα των σπουδών της πραγματοποίησε τη πρακτική της άσκηση στην Εταιρία Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Ηπείρου, με πρόσημο την καταπολέμηση του κοινωνικού στίγματος της ψυχικής ασθένειας, σύμφωνα με τις αρχές της Κοινωνικής Ψυχιατρικής. Παράλληλα έχει εκπαιδευθεί στις βασικές αρχές, τεχνικές και μεθόδους της Συμβουλευτική Ομηλίκων, πρόγραμμα επαγγελματικής ειδίκευσης, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΙΚΥ, Erasmus+). Συνέχισε τις σπουδές της στο Βρετανικό Κολλέγιο Ύπνωσης και Υπνοθεραπείας, όπου εξειδικεύτηκε στη Γνωστική-Συμπεριφορική Κλινική Υπνοθεραπεία, μιας επιστημονικά έγκυρης και διεθνώς αναγνωρισμένης θεραπευτικής μεθόδου. Στα πλαίσια των σπουδών της έχει πραγματοποιήσει εκπαιδεύσεις και εξειδικεύσεις στη Σχολική Ψυχολογία, στην Ειδική Αγωγή και ειδικότερα στο Φάσμα του Αυτισμού (PECS - Επικοινωνιακό Σύστημα Ανταλλαγής Εικόνων, Κοινωνικές Ιστορίες - Carol Gray)) και στις τεχνικές του Θεραπευτικού Παιχνιδιού (Play Therapy Training – Pesi, UK) από ελληνικούς και βρετανικούς φορείς εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης, μέσα από κύκλους δια ζώσης και online σεμιναρίων καθώς και πρακτικών εφαρμογών. Στόχος της μέσα από αυτές της εκπαιδεύσεις είναι να παρέχει τις υπηρεσίες της και σε παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού.
Εκτός από την εμπειρία της ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Γνωστικής Συμπεριφορικής Υπνοθεραπεύτριας και αξιοποιώντας την παιδαγωγική της επάρκεια από τις πρώτες της σπουδές (Φ.Π.Ψ. Ιωαννίνων) εργάζεται ως εκπαιδευτικός και παράλληλη στήριξη πρωτοβάθμιας, σε ιδιωτική βάση, με πρόσημο τη Ψυχοκοινωνική Ανάπτυξη των παιδιών και εφήβων τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης.