Καλησπέρα η κορη μου έβαλε στη πάνω γνάθων συσκευή hyraxκαι σιδεράκια στα δόντια όμως δέορει μα καταπιεί ούτε νερό το φτύνει τι μπορεί να τη βοηθήσει;
Χρειάζεται να κάνει λίγο υπομονή 3-4 ημέρες και να τρώει μικρές μπουκιές φαγητού στην αρχή.
Ενημερώστε τον ορθοδοντικό σας
Κλαημέρα σας. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στον ορθοδοντικό σας.
Καλησπέρα σας...
ειναι κάπως δύσκολο στην αρχή αλλά θα τα συνηθίσει.
Καλησπέρα! Η δυσκολία στην κατάποση μετά την τοποθέτηση του Hyrax και των σιδεράκια είναι αρκετά συνηθισμένη, ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες, καθώς η γλώσσα και οι μύες του στόματος χρειάζονται χρόνο για να προσαρμοστούν.
Τι μπορεί να βοηθήσει:
1. Μικρές γουλιές νερού: Ας δοκιμάσει να πίνει μικρές ποσότητες νερού με καλαμάκι ή να κρατά λίγο νερό στο στόμα πριν προσπαθήσει να το καταπιεί.
2. Μαλακές τροφές: Σούπες, πουρές, γιαούρτι, smoothies και άλλα υγρά ή ημίρρευστα τρόφιμα θα βοηθήσουν να συνηθίσει τη νέα αίσθηση στο στόμα.
3. Ασκήσεις γλώσσας: Η γλώσσα δυσκολεύεται να τοποθετηθεί σωστά λόγω του Hyrax. Μπορεί να δοκιμάσ...ει να πιέζει ελαφρά τη γλώσσα στον ουρανίσκο και να καταπίνει σταδιακά.
4. Ξεπλύματα με χλιαρό νερό: Αν υπάρχει υπερβολική έκκριση σάλιου, μπορεί να κάνει ξεπλύματα για να καθαρίζει το στόμα της.
5. Υπομονή: Συνήθως, μετά από 3-5 μέρες η κατάσταση βελτιώνεται, καθώς η γλώσσα προσαρμόζεται στη νέα θέση.
Αν συνεχίσει να έχει σοβαρή δυσκολία ακόμα και μετά από μερικές μέρες, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με τον ορθοδοντικό για συμβουλές ή πιθανές ρυθμίσεις στη συσκευή.
Θέλεις να συζητήσουμε άλλες πιθανές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει η κόρη σου με τη συσκευή;
Διάβασε περισσότερα
Το περιεχόμενο των απαντήσεων είναι αυστηρά ενημερωτικό και δεν πρέπει να θεωρηθεί υποκατάστατο ιατρικής συμβουλευτικής
Βρες απαντήσεις στα θέματα υγείας που σε απασχολούν. Υπόβαλε την ερώτησή σου ανώνυμα και οι ειδικοί μας θα σε βοηθήσουν.
Θα σε ενημερώσουμε με email μόλις απαντήσει κάποιος ειδικός.
Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα, αλλά το διορθώνουμε. Παρακαλούμε προσπάθησε ξανά.
Η αναλυτική περιγραφή του ιατρικού σου προβληματισμού
Οι σύντομες και εύστοχες ερωτήσεις, ώστε οι ειδικοί να μπορούν να απαντήσουν όσο το δυνατόν πιο ξεκάθαρα
Οι ονομαστικές αναφορές σε άτομα
Τα αιτήματα τιμών για υπηρεσίες
Η δημοσίευση προσβλητικού ή υβριστικού περιεχομένου
Οι ερωτήσεις αναφορικά με συστάσεις φαρμακευτικών σκευασμάτων ή η οποιαδήποτε συνταγογράφηση
Ελέγχουμε την ερώτηση σου και την στέλνουμε σε ειδικούς του doctoranytime
Αν καταχωρήσεις το email σου, θα σε ενημερώσουμε όταν ένας ειδικός απαντήσει στην ερώτησή σου
Όταν η ερώτησή σου λάβει μια απάντηση, θα την δημοσιεύσουμε στις σχετικές ενότητες του doctoranytime
Ξεκίνα τη βιντεοκλήση με έναν ειδικό μέσα σε 5 λεπτά
Θα σας στείλουμε ένα email όταν απαντήσει κάποιος ειδικός.
Κάνε εγγραφή στο πρόγραμμα Instant Care και απόκτησε πρόσβαση σε απεριόριστα chat με γιατρούς για να καλύψεις τις ιατρικές σου ανάγκες άμεσα.