Επιβεβαιωμένες αξιολογήσεις από πραγματικούς ασθενείς
Η αξιοπιστία και η διαφάνεια στις αξιολογήσεις είναι η βασική μας προτεραιότητα και για τον λόγο αυτό ελέγχουμε ξεχωριστά κάθε αξιολόγηση ώστε να διασφαλίσουμε ότι συμφωνεί με την Πολιτική Διαχείρισης Αξιολογήσεων.
Από 7 αξιολογήσεις
Σας ζητώ συγγνώμη για την ασυνέπεια στο ραντεβού και την επικοινωνία. Λόγω έκτακτου οικογενειακού προβλήματος αναγκάστηκα να απουσιάσω εκείνη την ημέρα. Κατανοώ την δυσαρέσκεια σας και θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω στο μέλλον.