Επιβεβαιωμένες αξιολογήσεις από πραγματικούς ασθενείς
Η αξιοπιστία και η διαφάνεια στις αξιολογήσεις είναι η βασική μας προτεραιότητα και για τον λόγο αυτό ελέγχουμε ξεχωριστά κάθε αξιολόγηση ώστε να διασφαλίσουμε ότι συμφωνεί με την Πολιτική Διαχείρισης Αξιολογήσεων.
Από 28 αξιολογήσεις
Τα αποτελέσματα της στάλθηκαν από το αρμόδιο τμήμα του ιατρείου, που στην προκειμένη περίπτωση είναι το μικροβιολογικό, εντός της προθεσμίας που έπρεπε και γι’ αυτό είχε ενημερωθεί η κυρία, δηλαδή εντός 3 ημερών, εφ’ όσον είναι εξέταση κολπικού υγρού. Όσον αφορά για τις εξετάσεις που περιείχε το πακέτο, αναγράφονται και στο εσωτερικό παραπεμπτικό που δίδεται στην εξεταζόμενη, για να απευθυνθεί με αυτό στο ανάλογο τμήμα και στην απόδειξη της. Οπότε μπορεί να αναγνώσει τι ακριβώς πρόκειται να κάνει. Όσον αφορά την κυρία του 1ου ορόφου, που πιθανόν να ήμουν και εγώ η ίδια, δεν υπήρξα ποτέ μου αγενής με πελάτη ή με συνάδελφο. Η συνάδελφος που πήρε το επίχρισμα της ασθενούς είναι συγκεκριμένο πρόσωπο και είναι παρασκευάστρια, με την οποία συνομιλώντας για το περιστατικό μου είπε ότι δεν θυμάται να της απάντησα αγενώς για κανέναν και δεν θυμάται να δημιουργήθηκε κάποιο θέμα με περιστατικό που εξυπηρέτησε. Ομολογουμένως δεν θυμόμαστε και οι δυο μας κάποιο περιστατικό όπως περιγράφεται. Όσον αφορά το «προσωπικό» τηλεφώνημα που γινόταν από μέρους μου, έχω να πω ότι ηγούμαι μια ομάδας συναδέλφων και διαχειρίζομαι διάφορα πράγματα που αφορούν το ιατρείο οπότε φυσικά και θα μιλήσω όσο χρειαστεί για να τους καθοδηγήσω. Αλλά ακόμη και προσωπικό να ήταν το τηλεφώνημα, που δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το συμπέρασμα, δεν απαγορεύεται από την εργοδοσία μας.