Το ότι υπάρχει ένα αυτιστικό παιδί σε μια τάξη δεν είναι και απαραίτητο πως είναι και επιθετικό.
Η συμπερίληψη είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά !
Χαίρεται! Ανάλογα τις δυσκολίες του θα μπορούσε αλλά είτε θα είναι βοηθητική η νηπιαγωγός είτε θα έχει παράλληλη βοήθεια οπότε δεν νομίζω να έχετε κάποιο θέμα. Σας ευχαριστώ!
Συνήθως τα παιδιά που συνοδεύονται απο μια τέτοια διάγνωση έχουνε παράλληλη στήριξη δηλαδή έναν παιδαγωγό που τα συνοδεύει την ώρα της τάξης και όση ώρα μένουν στο σχολείο. Οποιοδήποτε παιδί στην τάξη μπορεί να είναι επιθετικό Δεν είναι γνώρισμα μόνο των παιδιών που έχουν αυτισμό. Καλή σχολική χρονιά
Καλησπερα σας, δεν ειναι ολα τα παιδια με αυτισμο επιθετικα και εαν συμβει κατι τετοιο θα το φροντισουν οι παιδαγωγοι η καποια παραλληλη στηριξη που θα συνοδευει το παιδακι, καλη προσαρμογη!
Να χαίρεστε το παιδάκι σας. Σας ανησυχεί το νηπιαγωγείο γιατί στα 2,5 βρεφικό θα πάει. Ένα παιδάκι με αυτισμό μπορεί να γίνει επιθετικό όσο μπορεί να γίνει και ένα παιδάκι χωρίς αυτισμό αν το περιβάλλον του το απομονώσει, το πειράξει κ.α. Μην φοβάστε. ειναι μια ωραία ευκαιρία για τον μικρό σας να μάθει να αγαπά το διαφορετικο. Η εκπαιδευτικός θα παίξει σημιτικό ρόλο.Όλα θα πάνε μια χαρά. Καλή σχολική χρονιά
καλημέρα σας! Καλή αρχή στο παιδάκι σας, που θα πάει στο παιδικό σταθμό ή νηπιαγωγείο! Καλή σχολική χρονιά! Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για το αν ένας συμμαθητής του παιδιού σας είναι στο φάσμα του Αυτισμού. Οι γονείς του και οι εκπαιδευτικοί σίγουρα θα έχουν φροντίσει να υποστηρίξουν το παιδάκι στο φάσμα του Αυτισμού με κάποιον παιδαγωγό που πιθανώς να λειτουργεί ως παράλληλη στήριξη, ώστε να διευκολύνουν τη αλληλεπίδραση του με άλλα παιδιά, που αποτελεί σημαντικό όφελος για όλα τα παιδιά, είτε έχουν ή δεν έχουν Αυτισμό. Αυτά που βρίσκονται στο φάσμα μαθαίνουν μαζί με αυτά που δεν είναι στο φάσμα και αυτά που δεν είναι στο φάσμα αρχίζουν... να χτίζουν ουσιαστική ενσυναίσθηση και να αγαπούν τους συμμαθητές τους με όποια ή μη δυσκολία. Ο /Η παιδαγωγός που θα έχει το ρόλο της παράλληλης στήριξης είναι σημαντικό, εκτός από το να ενθαρρύνει και να διευκολύνει την αλληλεπίδραση του παιδιού στο φάσμα με τα άλλα παιδιά, να διαχειριστεί και οποιαδήποτε τυχόν εκδήλωση διαμαρτυρίας ή δυσαρέσκειας του. Δεν εκδηλώνουν όλα τα παιδιά τη δυσαρέσκεια ή τη διαμαρτυρία τους με επιθετικότητα, είτε είναι στο φάσμα , είτε όχι. Συνεπώς , το πιο σημαντικό είναι το πως θα αντιμετωπίσει το σχολικό περιβάλλον , οι εκπαιδευτικοί, το υποστηρικτικό εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά και οι γονείς όλα τα παιδιά και θα συμβάλουν σε μια κοινή στάση αποδοχής και αγάπης για όλους. Αυτό θα επιτευχθεί αν δεν υπάρχει φόβος και προκατάληψη και όλοι νιώθουν ήρεμοι, γιατί το σχολείο και ο παιδαγωγός που θα παίξει το ρόλο της παράλληλης στήριξης θα είναι σε θέση να διαχειριστεί την όποια αντίδραση έντασης ή θυμού του παιδιού, με το να το ηρεμήσει, ή να του δώσει χώρο σε κάποιο άλλο ήσυχο σημείο της αίθουσας. Συνήθως είναι μέλημα των εκπαιδευτικών να προστατεύουν/ σταματούν τα παιδιά από χτυπήματα μεταξύ τους. Αν και πολύ συχνά παρατηρούνται τσακωμοί, τραβομαλιωματα, δαγκώματα και άλλα, μέσα στο παιχνίδι των παιδιών που δεν έχουν Αυτισμό . Πάλι οι εκπαιδευτικοί παίζουν το ρόλο τους στο να ησυχάσουνε τα πνεύματα. Άρα το παιδάκι στο φάσμα του Αυτισμού , το πιο πιθανόν είναι να μην αποτελεί απειλή! Καλή σας συνέχεια! Read more
Καλημέρα. Οι διαταραχές συμπεριφοράς είναι ένα απο τα συμπτώματα των ατόμων που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Ωστόσο, δεν έχουν όλα τα άτομα με αυτισμό επιθετική συμπεριφορά. Αν το ΚΕΔΑΣΥ (δημόσιος φορέας αξιολόγησης ατόμων με δυσκολίες) έχει εξετάσει το παιδί και το έχει εντάξει στο συγκεκριμένο πλαίσιο είτε μόνο του είτε με συνοδό παράλληλης στήριξης, τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Αν και η ανησυχία σας είναι απολύτως φυσιολογική ως γονέας, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η ένταξη παιδιών με διαφορετικές ανάγκες, όπως ο αυτισμός, στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να είναι επωφελής για όλα τα παιδιά. Τα παιδιά μαθαίνουν να αποδέχονται τη διαφορετικότητα, να αναπτύσσουν την ενσυναίσθηση και να αλληλεπιδρούν με τρόπους που μπορεί να μην είχαν την ευκαιρία να κάνουν σε ένα πιο ομοιογενές περιβάλλον.
Η πιθανότητα ένα παιδί με αυτισμό να γίνει επιθετικό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το επίπεδο της στήριξης που λαμβάνει, το πώς έχει διδαχθεί να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του, και το πώς αλληλεπιδρούν τα άλλα πα...ιδιά μαζί του. Στο νηπιαγωγείο, οι εκπαιδευτικοί συνήθως εργάζονται στενά με ειδικούς παιδαγωγούς ή ψυχολόγους για να υποστηρίξουν τα παιδιά με αυτισμό και να εξασφαλίσουν ότι η συμπεριφορά τους παραμένει μέσα σε αποδεκτά πλαίσια.
Μπορείτε να ζητήσετε μια συνάντηση με το σχολείο για να συζητήσετε τις ανησυχίες σας. Στη συνάντηση αυτή, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πώς το σχολείο διαχειρίζεται την τάξη, πώς υποστηρίζεται το παιδί με αυτισμό και τι μέτρα λαμβάνονται για να διασφαλιστεί ότι όλα τα παιδιά είναι ασφαλή και ευτυχισμένα. Συχνά, η καλύτερη κατανόηση της κατάστασης μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του άγχους.
Τέλος, είναι σημαντικό να δείξουμε στα παιδιά μας την αξία της κατανόησης και της αποδοχής της διαφορετικότητας. Μιλώντας στο παιδί σας για το πώς μπορούμε να είμαστε καλοί φίλοι και να βοηθούμε τα άλλα παιδιά, ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίζουν, μπορεί να είναι μια σημαντική εμπειρία ζωής.
Read more
Ο αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή που χαρακτηρίζεται από διαφορές στην κοινωνική αλληλεπίδραση, την επικοινωνία και την συμπεριφορά. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι κάθε παιδί με αυτισμό είναι μοναδικό και οι συμπεριφορές τους μπορεί να διαφέρουν σημαντικά.
Όσον αφορά την επιθετικότητα, δεν είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του αυτισμού. Ορισμένα παιδιά με αυτισμό μπορεί να εκφράσουν απογοήτευση ή άγχος με συμπεριφορές που μπορεί να φαίνονται επιθετικές, αλλά αυτό δεν ισχύει για όλα τα παιδιά με αυτισμό. Επιπλέον, τέτοιες συμπεριφορές συνήθως σχετίζονται με δυσκολίες στην επικοινωνία ή αλλαγές στο περιβάλλον και όχι με την ίδια ...τη διαταραχή.
Οι εκπαιδευτικοί στο νηπιαγωγείο είναι εκπαιδευμένοι να χειρίζονται καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν με οποιοδήποτε παιδί, είτε έχει αυτισμό είτε όχι. Επίσης, η συνεργασία με ειδικούς (όπως ψυχολόγους και ειδικούς παιδαγωγούς) μπορεί να βοηθήσει στην προσαρμογή και υποστήριξη όλων των παιδιών.
Είναι φυσιολογικό να έχετε ανησυχίες, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα παιδιά με αυτισμό αξίζουν μια υποστηρικτική και κατανοητική εκπαιδευτική εμπειρία, όπως και όλα τα άλλα παιδιά. Η ανοιχτή επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς του άλλου παιδιού μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της κατάστασης και στην αντιμετώπιση τυχόν ανησυχιών.
Σε κάθε περίπτωση, αν σας ανησυχεί κάτι συγκεκριμένο, μπορείτε να συζητήσετε με τους εκπαιδευτικούς και να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα διαχειριστούν την τάξη και τη συμπεριφορά όλων των παιδιών.
Read more
The content of the answers is strictly informative and should not be considered a substitute for medical advice
Get answers to your health concerns. Submit your question anonymously and our specialists will help.
We’ll email you when a specialist replies.
An unexpected error occurred but we’re working on it. Please try again.
Provide details about your health concerns
Be short and to the point so specialists can give you a clear answer
Refer to people by name
Request price for services
Post offensive or abusive content
We moderate your questions and send them to doctoranytime specialists
If you enter your email, we’ll notify you when a specialist answers your question
Once your question receives an answer, we’ll post it in the related doctoranytime sections
Start a Video Consultation with a health specialist within 5 minutes
Get instant expert guidance for your medical concerns now!
We’ll send you an email when a specialist responds.